11 November 2010

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

malam tadi aku mimpi AR (dia pompuan ye) . aku mimpi aku gaduh dengan dia . gaduh pasal ape tah. aku pun tak faham apasal dia muncul dalam mimpi aku . aku dengan dia langsung tak ada connection, err, jap macam ada . ha, aku benci dia, benci yang teramat sangat kat dia . sebab ? rahsia wehh . takpe, bia aku simpan dan tertutup dalam hati aku :)

aku mimpi yang Mr.Z kembali pada aku . HAHA mane mungkin norlyn, hey, wake up la norlyn . dia hak kepunyaan AR . bangun la dari mimpi indah kau tu norlyn . BANGUN LAH ! .

pffffffffftt.

aku pergi sekolah dengan muka yang tak bersemangat langsung, hati aku tak sedap, macam something yang akan berlaku. and now i know the reason why, markah biology aku =_________________=
aku dapat markah biology, terus basah mata aku, whatdeeeeef***k , ape ni ? markah macam tak pernah belajar je weh. apahal dengan kau norlyn ?  mata aku terus basah sampai berbelob-belon mata aku . waa, apa aku nak jawab dengan mak aku ni ?  i'm DEAD  T___________T


mimpi ? mimpi mainan tidor sayang, tolong la jangan bergantung harapan pada mimpi indah kau . harapan kau mesti musnah punya, aku bet :)
tapi kengkadang kita bergantung hidup kita pada mimpi kan ?

okey, bye .