29 January 2011

i still can breath

deangan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

HELLO

dah lama betol aku tak update kat sini . gee, too busy with school lately . homeworkss tak pernah habis sebab cikgu tak pernah muak nak bagi homeworks padahal aku dah muak nak buat homeworks . malas kau tauk . teheee, mcm mne lah nak amik SPM ni ? oh da cuak =..="

okey, dah jom dengar aku cerita bedtime stories kat korang :D


minggu nih boleh dikatakan minggu ketawa . yela, sebab minggu-minggu sebelum nih aku asyik tak ada mood, moody, emo , sedih . normal lah kan kalau orang tuh tengah frust menonggeng . contohnya aku, hahaha . dah itu tipu :)  well, now i'm okay . aku dah sembuh dan aku berjaya harungi semua tu . see, aku KUAT kan ? 
lepas ni aku dah tak nak emo-emo dah, buat spoil mood semua orang je kan ? i will make my past as a lesson, no more third times and third chance . semua dah habis . oh lupe nak cakap thank you kat orang yang buat aku mcm ni, tak ape lah, at least kau buat aku bertambah kuat kan ?  dah, malas lah nak ingat pasal kau . tak pasal-pasal aku jadi The Hulk nanti =^=


i call him Boboy :D
oh shitto, adik kesayangan aku dpt MRSM Tun Ghafar Baba, thats means aku kene tinggal sesorang je dekat rumah ni . haaaaihh, sedihnye . kenapa kau dpt MRSM hah dik ? kau suka lah kan tinggalkan aku sesorang kat rumah . lepas ni kau nak aku berbual dengan sape ? akak dengan abang dah dekat U , kau nak aku ckp dengan dinding sesorang mcm orang tak betul ?. aku nangis tau bila ibu bagitahu yang kau dpt MRSM . lepas ni sape lagi nak buli aku kat rumah, rambut sape lagi aku nak usik lepas ni, sape lagi nak tolong aku sidai dgn angkat kain, sape lagi yang nak berebut komputer dgn aku ? T_____________T   .kau lak suka la tinggal kat asrama . lepas ni kau dah tak payah dengar ibu dgn ayah membebel lagi, tapi aku ? haa, menyesal aku tak buat test MRSM tu betul-betul T^T
tak ape lah, memang dari form 1 lagi kan kau nak masuk asrama . nak berdikari la kononnya . aku doakan kau dpt survive kat sana . at least, kau tak adalah tertekan sangat kan ?  dah, goodluck lah kat sane . nanti aku suruh kawan aku tengok-tengok kan kau . kau kan satu-satunya adik lelaki aku even kau nakal dan perangai kau langsung tak mnyerupai aku <-- ayat perasan :D

aku nak senyum bebanyak untuk Mr.AAR :D
sekarang, hari-hari aku akan indah dengan kehadiran Mr. AAR . cehh, geli gila ayat . hahah . bagus lah kan, sekarang semua kawan awak dah tau . selalu merah lah muka aku lepas ni =o="  . ala sebenarnya kau sukeee kan norlyn ? kind of la :P


sekian, terima kasih . see ya !