15 February 2011

Selsema aku masih tak baik lagi,

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,


bagi aku, keadaan pelik bila,
  1. pagi-pagi breakfast sebelum pergi sekolah, kerusi kat depan aku kosong.
  2. naik kereta menuju ke sekolah, aku duduk di seat depan.
  3. tangan aku tak disalam lepas turun dari kereta.
  4. bila aku tengok bekal yang ibu buat cuma satu.
  5. bila aku duduk dekat seat belakang sesorang.
  6. bila aku duduk dekat rumah tak cakap dengan sesape.
  7. bila aku tengok tingkat atas rumah aku gelap.
  8. bila aku dapat menggunakan computer sesuka hati.
  9. bila balik kampung.
  10. bila tak dengar ibu menjerit lagi.

sebab selalunya,
  1. adik aku yang akan duduk depan aku masa breakfst sebelum pergi sekolah.
  2. adik aku yang duduk seat depan
  3. adik aku akan salam tangan aku sebelum turun kereta.
  4. ibu akan buat dua bekal, satu untuk aku dan satu lagi untuk adik.
  5. selalu aku dan adik duduk seat belakang bila ibu dgn ayah ada sekali.
  6. selalu aku cakap/gaduh dengan adik.
  7. selalu tingkat atas terang sebab bilik adik dekar atas.
  8. selalunya adik aku yang guna komputer sesuka hati.
  9. selalu balik kampung hujung minggu empat orang, sekarang tiga orang je.
  10. selalu ibu jerit panggil nama adik.

 serius, aku betul-betul terasa bila adik tak ada . dan disebabkan dia lah, aku selsema seminggu dan sekarang masih tak sembuh-sembuh lagi T^T   .tapi, aku bangga sebab akhirnya adik aku dah pandai berdikari, dah pandai masukkan baju dalam mesin basuh and dah pandai kemas katil sendiri . Mase aku tengok dia sabtu lepas, dia cakap dia okey dekat sana . tak ada kes buli-buli sebb semua budak kat sane baik . yela, memang lah baik, semua budak pandai lah kan , budak nerd  =..=

aku tak tau kenapa semangat aku nak belajar dah tak ada . bukan lah tak ada terus just semakin kurang . sekarang dah mula mengantuk kat dlm kelas, mula malas buat homeworks , mula makan choki-choki mase cikgu ajar kat depan . oh mann,  cuak, nak SPM tahun ni . Norlyn, berubah lah cepattt !  dan lagi satu, aku rasa aku makin gedik bila jumpa/terserempak/cakap/dengar pasal Mr AAR . err, bukan rasa, tapi memang gedik  =..=   HAHA . entah kenapa aku sangat teruja kalau ada perkara berkaitan Mr AAR . dah lah dia nampak gagah kalau berpeluh, wewweit  :DD  .okey, sangat miang minah ni =="

dah cukup, tak nak cakap pasal Mr AAR bebanyak :D

last sekali, aku nak ucapkan,




SALAM MAULIDUR RASUL


ikhlas drpd,
norlyn