27 February 2011

terima kasih daun keladi, tolonglah buat lagi .

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,






serius, aku memang tak cukup masa . busy ? eh tak lah . tak busy pun . homeworks je bergunung. tu lah akibat suka bertangguh kan norlyn ? haihh, bila lah nak berubah wahai anak Puan H ? alah, SPM lame lagi . lagi 9 bulan . lama lah kan =..=

minggu nih sangat lah takkkk best . banyak masalah . mungkin sebab aku anggap sesuatu benda tuh masalah so, banyak lah masalah kan. maaf, struktur ayat tak menjadi . oh ya, mata aku dah mula membengkak . mungkin terlebih nikmat tidur atauu terlebih mengeluarkan air dari mata . hahah shitt .

perlu ke aku cerita ? takk, tak boleh . nanti menjadi isu antarabangsa dan esok tak pasal-pasal kene panggil lagi dengan Encik. K .tapi, aku memang betul-betul terasa . sampai macam tu sekali . aku 'terharu' sampai boleh keluar air mata depan orang ramai . hahah, kau malu kan norlyn ? . dah lah, aku malas sebenarnya nak cerita . lebih baik amalkan sikap ambil yang jernih buah yang keruh . tengok, peribahasa pun dah tunggak terbalik . maaf lah, aku malas nak tekan 'backspace' . nak padam kan semula, rase macam tak mampu . tak pe lah . lupakan je lagi senang kan :))

sebenanya aku nak upload gamba tapiiii internet bapak ah, lembab gile . sipot kat laman rumah aku lagi laju lah dodol . hah sudah, entry kali ni banyak keluar perkataan yang tak sepatutnya, tapi sape peduli kan ? *angkat kening*

last, thankyou Fadzillah for the notebook . awww, sayang kau :DD

dan, yang terakhir,

happy birthday Fatin Syamimi :) 
semoga kau panjang umur dan dirahmati Allah . kiteorang sayang kan kau .sayang sangat-sangat . thanks sebab selama ni kau selalu ada kat sebelah aku, share problems dengan aku . aku sangat hargai persahabatan kita enam orang :) 
bestfriends forever :)

okey byebye . take care semua :)