04 February 2011

There always a rainbow after the rain.

dengan lafaz Bismilahirrahmanirrahim,


alhamdulillah, hujan dah berhenti kat kluang ni . balik je dari Perak aku dah nampak matahari . matahari, aku rindu kau lah , cepat keringkan baju aku yang masih lembab tu :D
how's my vacation to Perak ? ohmygee, TAK BEST . sebab adik-beradik aku tetibe je sakit dalam waktu yang sama . sorang demam, sorang pening , soarang batuk-batuk . haihh, aku sorang je yang sihat . so, kesimpulannya, semua duduk hotel, baring dan tengok tv . boring kan ? =..="  . dah tu, boleh pulak hotel yang kiteorang duduk tuh dalam hutan ? ceihh, nama swiss garden , mane ada garden nye, forest ada lah . dah la pekerja dia banyak bangla, nasib baik bangla tuh pandai speaking . kalau tak confirm kena cakap bangla =o=

okay dah cukup . homeworks aku tak sentuh lagi . bergunung tauk homeworks aku . dah, bye blog, take care tau ♥



last,
HAPPY BIRTHDAY ADAWIYAH :D


aku doakan kau panjang umur dan bahagia dengan si dia :D 
(kita sesama bahagia tau ^o^ )


lots of love,
norlyn