11 March 2011

bagai kerbau berkubang di dalam lumpur

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

tadi sekolah aku ada event merentas desa . yeah, soronok kan merentas desa dalam keadaan hujan . daripada subuh tadi hujan sampai sekarang tak berhenti lagi .  dengan keadaan lecak, licin . bayangkan lah mcm mane kiteorang lari . terjeri-jerit konon bagi amaran dekat orang lain sebab jalan licin HAHA  . baju dgn seluar semua kotor habis sebb kene lecak . kasut sukan aku pun dah macam ape dah . dari warna hitam putih terus bertukar jadi warna coklat . dahsyat kot  :O

itulah namanya atlet . err, aku just berlagak atlet je okay , lari belum sampai 300 meter pun dah semput mcm lari 1500 meter . HAHA . 

tapi bila kenang balik, mcm best pulak lari dlm hujan . sebb ni first time merentas desa dlm keadaan hujan . haa, sedih lah pulak sebb tahun depan tak ada lagi nak lari-lari mcm ni, tak dpt lagi lari dgn mkcik atlet si Qirana tuh, tak dpt lagi jerit-jerit bg semangat dekat budak-budak rumah, tak dpt lagi berlagak gagah sebb berjaya lari 4 kilometer, tak dpt lagi nak photoshoot dlm keadaan selekeh  T_T

dah dah, tak payah nak sesebak sebb mood aku sekarang tengah ceria faham ? :D

walaupun rumah sukan aku dpt tempat last, aku tetap happy . tak ape lah, at least aku cuba, kami cuba dptkan mata untuk rumah. tapi nanti tengoklah bila sukantara, acara akhir, hari sukan, kami akan balas dendam ! Muahahaha *evil laugh*  . berusaha Alluiddin !

inilah manusia yg bernama norlyn . say hi to her! :D

budak yang tak lari, yang pkai tudung putih, yang pkai tudung hitam lari okay ? :D

yeah, ini lah makcik atlet si Qirana :D
mcm kerbau berkubang di dalam lumpur KAN ?


last sekali,

wootwoot, cuti sekolah sudah tiba ! yeah, mari kita gelek gelek meraikannya :D  . tapiiii, exam penilaian kokurikulum 1 naik cuti ni . yeayy! *bace dgn nada tak semangat ye anak-anak* .so, minggu cuti ni akan bertukar jadi minggu study gile-gile gaban . serius, aku kene catchup banyak perkare sebb sejak akhir-akhir ni aku dah tak berapa nak fokus dlm kelas . too many things in my head, sampai stress aku =__=  .ni nak kene buat revision form 4 lagi, haa bercuti sgt lah aku .

okayyy,itu saja . aku nak tidur . take care :)


opss, sebelum tu, tengok ni ,



okay, BYE .