29 May 2011

food food food :D

Bismillahirrahmanirrahim,


i'm trying to diet. makanan, jgn goda aku okay? :D

Hai semua! korang semua sihat? Dah makan? cehh, buang tebiat agaknya aku ni. tak pernah pernah tanya kesihatan org yang bace blog dia. alahh sekali sekale takpe kan? lagi pun mood aku tengah baik HEEHO :D

so, what's up? mid year exam dah habis. ape kau nak buat? *soalan utk diri sendiri*
TIDURRRRR :DD

muahaha. yup, finally mid year exam dah habis. masa ke-tension-nan dah habiss. okay tak. SPM belum lagi =..=  . terus lemah semangat bila fikir psl SPM. takut la weyh-cuak kau faham? lagi menambahkan cuak aku bila fikir nak sambung belajar nanti. Semua orang i mean,org sekeliling aku cakap hidup kat universiti ni susah. semua kene cari sendiri. dah tak pakai sistem 'suap-menyuap' ni. kalau time sekolah, semua jd ular sawa, cikgu pulak tlong bg makan. kalau time universiti nanti? haa, aku tak tauuuu =_______= 

aku nk citer psl mid year exam aku tapi, maluuuu la. entah ape jawapan and solutions yang aku tulis kat kertas soalan. merapu merapan. entah ada kaitan atau tak, main tulis je. inilah style menjawab pelajar yang cemerlang dan gemilang ye pakcik dan makcik =..=
Aku nak cerita subjek yang plg killer bg aku. yup, perasaan tengok soalan sme dengan perasaan mcm tengah tengok pistol, atau mungkin pisau? Mane lg takut agaknye? =3=

Biology
Fuhh, subjek ni lah yang plg buat aku rase mcm nak terjun bangunan satu tingkat mase jwb. satu-satunye subjek yang aku tk pernah dpt A. Pelajar yang  cemerlang lah kate kan T.T  . Aku exam paper ni hari khamis. Exam kli ni memg aku stdy lah, berusaha mengerah segala neurone aku buat keje hanta maklumat kt brain. Then cerebrum aku cuba simpn maklumat. Tapi at the end ape aku dpt woii? 20 marks part essay pergi melayang mcm tu jehhh. HAHA nangis tak berlagu aku ToT

Addmath
Subjek yang paling aku minat, plg banyak aku buat latihan dan subjek yg tak pernah dpt B. Tapi exm kali ni T___________T  . Exam paper 2 start trus pegi section C, soalan yang plg senang nk score ckg ckp . Then, tengok soalan mcm senang, cari angle itu angle ini, length tu length ni. tapiii, aku tk dpt buat, tetibe blank mcm tu jeh. Then, terus pergi buat section A, section C biar dlu . Soalan 1 okay, soalan 2 blank pergi soalan 3, itu pun blank juga smpai lah hbis section A. stu hape pun tk buat lagi. mse 30 mint dah lepas, terus nk nangis. tengok budak2 lain tunduk je jwb soalan. Aku je terkial-kial T___T  . Then, bru teringt ape yg ibu ckp, terus amik air bace alFatihah and minum. Alhamdulillah, aku dah boleh jwb. At the end, tak ada soalan yg aku tinggal kn pun. Syukurrr :)

Prinsip Akaun
Skrg, akaun memg subjek yg buat aku lemah sikit. Paper 1 okay lah. objective kan? tk pyh lah perah otak jwb soalan. muahahah. tp bila part paper 2, gila, kenape aku punye jwpn tk imbang?? T_______T  . Akaun Realisasi pun tk dpt buat. Penyata penyesuaian bank lagi lah. Hahhhh T_________T


Setakat ni, paper lain okay lah kott, masih boleh jwb. so, kira okay lah kan :D  . Papepon, kite nikmati holiday dlu lah. tk pyh nk fikir2. Time naik sekolah nt tau lah resultnye, so tk pyh lah cemas *cube tengkn dri sendiri jugak*

HAPPY HOLIDAY ! :D


okay bye. Take care :)