18 June 2011

Better.

Bismillahirrahmanirrahim,


Internet lembab gila. *cursed* RAWR!

Hai semuuaa *lambai dgn seyuman paling manis* *muntah :D* . So, mcm mne minggu pertama naik sekolah? Gila, berdebar-debar terima result Mid-year exam. Setiap kali cikgu masuk kelas, mule lah tangan menggeletar habis, tetibe badan sejuk semacam macam kat dlm bilik ber-air cond bersuhu 14 degree celcius HAHA . But overall, okay lahh result aku. One of my best result i can say :))

Alhamdulillah.
Addmath  A
Mathematics  A+
Physics  A
Sejarah  A
Perinsip Akaun  A
Agama  A-
Bi  A-
BM  A-
Chemistry  A-
Biology  B+

Again, alhamdulillah.
Sekarang target semua A+ kecuali Biology lah. As you can see, Bio aku B and paper 2 antara yg terendah dlm kelas =..=  . Malu, lebib separuh markah hilang melayang masuk kubur tengah tempuh alam ke-6  bak kata Ckg Tursinaini HAHA  .tak sia-sia aku dengar  tazkirah pagi td :D
Papepun, cite-cite aku bukan doctor. And Ckg Kanmalar sgt baik sebab bagi dorongan kat aku. Thanks teacher, i'll work harder for my bio insyaAllah :)

Ya ibu, Norlyn janji akan buat terbaik utk ibu dgn ayah. InsyaAllah :)



okay, thats all. Memang, hari ni aku sedikt tamak dan agak tak berapa stabil emosi HAHA .
Bye.