17 July 2011

Cerita basi minggu ni :>

Bismillahirrahmanirrahim,

Hi, err its an awkward situation here since dah lame sangat aku tak tulis entry. Muehh tipuu, pagi tadi dah post entry HAHA. Okay, lets recall what had happened this week.


Isnin : no special event. Ahh wait, i remember that day most of form5 students kecoh gara-gara senarai nama yang masuk PLKN dah keluar. Aku pun nervous jugak lah kan, tapi macam confident je aku tak dapat. So balik dari sekolah around 4.30 pm tuh, terus check kat internet. Damn, website tuh tak boleh masuk. Maybe ramai sangat orang nak check kott. So, check esok-esok lah sebab dalam hati memang confident tak dapat :D


Selasa : i had a weird dream  that night. Aku mimpi aku pakai baju pj (kebetulan hari selasa memang ada pj) kecoh bagitau dekat Ckg J dengan Ckg N yang aku dapat PLKN. Its a nightmare okay! Terbangun dari tidur around 3.00 am terus on laptop akak check nama kat PLKN anndddd, oh my god! mimpi aku jadi realiti T_______T  . Ya aku bakal wirawati negara <--dengan nada yang sedih. So, hari tu memang tension sangat lagi gile nak tension bile antara kiteorang enam orang just aku je dapat. Tiga bulan tanpa berita JGS? i'm gonna die -________-


Rabu : masih dalam keadaan tak ada mood. Lagu PLKN dah mula berkumandang tapi bukan aku yang nyanyi. Si makcik kentut zunah yang nyanyi. Sengaja nak nganjing aku. Rawr! . Hari tu pun ada ujian segak. HAHA memang ketawa terbahak-bahak lah kan. Bumping tak sampai 20 mcm ni nak masuk PLKN ? Ketawa je lah :|


Khamis : Berlatih bola jaring untuk 1 murid 1 sukan. Dah lame tak main and muka dah gelap even tak sampai satu hari main.


Jumaat : Lawan bola jaring dengan kelas 5RC, menang. Aku memang suka :D  . Tapi, kalah lah pulak dengan kelas 5ST2. Btw, tak ada lah rase terkilan sangat, dapat masuk semi-final pun kira okay kan :)  . Malam tu terus badan sakit, tangan bengkak sebab kene duduk dengan budak 5RC. Tapi, tak ada lah sakit sangat. Aku kan gagah. Wirawati kannn HAHA


Sabtu : Karnival Gegar Koko. Dengan bangganya aku dan fatin dan hani sebagai ahli Kelab P berjaya menghabiskan jualan nasi lemak, sandwich ee-sier dan ais krim Malaysia. HAHA bangga tetiba. Thanks Persatuan Bomba bagi Crabby patty percuma. Lady Gagah memang sgt berusaha buat air yang masamm HAHA :D  . Then, around pukul 2.00 pm tu pergi tengok movie Harry Potter dan tiket ditaja oleh kakak. Thank you =3


Ahad : Jang Geun Suk <3



**
Sorry sebab tak balas mesej and your call. Kalau rase saya nak mengelakkan diri, memang. Memang saya nak elakkan diri. Saya pun tak tau sebab apa. Bile kat sana, langsung tak ingat saya, tapi bila balik sini, baru nak ingat saya HAHA . Kecik hati? tak lah, mane ade. Just, saya tak nak jumpe lagi.


Byeee. eh eh, esok akak cakap nak pasang wi-fi kat rumah. wahh, soo coool :D
Okay, take care :D