25 August 2011

I dont know what am i thinking right now.

Bismillahirrahmanirrahim :)
Assalamualaikum.


JKS = Jang Keun Suk = my Sukkie <3

Hey, dah lama tak jumpa kat blog ni. Sorry for the lack of update, aku  ni nak kate busy belajar ummm, takde lah sangat kan. Just, rase nak menulis tu tak ada sangat. Tak ada feeling lahh, cehh :D

Btw, korang semua apa cer? Sihat kah? Aku sihat dan bertambah sihat dan bertambah sihat sepanjang puasa ni. Alhamdulillah . Nanti raya lagi berrrrrtambah lah kan. Tak apa, janji hati senang. grrr . Haha.

Firstly, Happy Birthday to me. Terima kasih Ya Allah sebab bagi aku merasa nikmat hidup sampai sekarang. Even though, banyak yang terkilan, tapi syukur aku masih dapat bernafas :)  Annd, its kind of funny when they sang a birthday song for me, andd then, i cry. Nope, i'm not sad, just its touches my heart. Thank you :))

Second, as you can see, Raya is getting nearer. Aku tahu kauorang semua dah menghitung hari nak pakai baju raya, nak buat ketupat, masak rendang and whatsoever. Dan aku, terpaksa korban keinginan untuk main mercun dan kutip duit raya tahun ni. Serius, sila nangis untuk aku ==

Third, jadual SPM trial examination dah dapat. Bayangkan Paper1 until Paper 3 bagi sesetengah subjek dalam satu hari. Okay fine, memang lah tak kisah sangat. Tapi agak melampau lah kan nak buat penilaian Koko masa tengah-tengah exam tu. Melampau lah kan. Entah kenapa dengan sekolah aku tu, i mean pihak pentadbir sekolah aku, terlalu banyak perubahan yang bagi aku, terlalu drastik. Foinee, kalau perubahan tu bawak positive effect tapi kenapa aku nampak banyak keburukan. Haaa, entah lah. Nasib baik tahun ni tahun last. Kalau tak, tak tau nak cakap ape ==

Fourth, kita perlu hormat kat guru kan? But, kalau guru tu sendiri tak menunjukkan contoh yang baik, selalu cakap ayat kasar, maksud aku memang betul-betul kasar, perlu ke hormat dia? Atau lebih baik jadi talam dua muka atas sebab nak dapat markah yang baik? Yeah, it is really weird when he/she trying to act like, err i dont know how to describe it. Maybe childish is the best word to describe her/him. Dia tak sedar sebab kenapa orang kutuk dia, kenapa orang aim dia. Tak ada rasa nak cermin diri dan muhasabah diri? Sedarlah, act like a matured person.

Fifth, thanks to those who wish me for my birthday :)

Sixth, i have to study but not tonight. Heheh.

Okay, take care :)