13 December 2011

The old me :)

Bissmillahirrahmanirrahim,

With Hani (aku sebelah kiri)   :)

The picture was taken when i was in Form4. Yeah, before i became a prefect. Kenapa tetiba letak gamba lama ni? HAHA sebabbbb, nak bagi semangat kat diri aku sendiri untuk mendietkan badan. Apakah ==  HAHA, i miss my old body, i mean my body when i was in Form3 and 4. Masa tu aku baru je kurus, okay tak ada lah kurus sangat tapi, it feel great because i lost about 10kg at that time. Wow huh?


Aku ingat lagi masa sekolah rendah. Became an obsessed kid was really tough and gave a great pressure on my self confidence. I remember that time, other kids called me G_r_ll_ <--- can you guess what it is? Its the name of a big animal living in the forest. Masa tu otak tak matang lah kott, aku tak anggap benda tu serius. Tapi, keyakinan diri aku mula kurang. I dont have any courage to face or talk with people espicially with boys. Mungkin sebab aku ingat diaorang akan kutuk aku sebab keadaan aku masa tu. Tapi, aku masih ada lagi kawan baik perempuan masa tu.


Naik sekolah menengah, masa Form1 dengan Form2 keadaan badan aku masih lagi sama. Aku ingat lagi, senior Form2 panggil aku sumo sebab aku cari pasal dengan diaorang. Aku ni kira agak kureng ajar lah sikit masa otak tak matang. HAHA :D. Tapi, start akhir Form2 tu lah berat makin turun. Aku tak ingat macam mane boleh turun. Yang aku ingat, aku just puasa kott. HAHA. Naik Form3 je, semua tegur. 'Eh nolin, kau dah kurus lah', ' Nolin, kau dah putih lah. Kau pakai produk ape?' . Dalam hati aku masa tu tak rasa bangga pun, betul memang tak bangga sebab aku rasa aku still lagi g_m_k.


Sejak hari tu, aku mula lah jage makan plus diet segala sebab tak nak jadi keadaan aku masa kecik. It really effect my self confidence okay. Rasanya sampai sekarang aku macam susah nak cakap dengan lelaki. Kalau cakap pun tangan mesti shaky , suara bergetar == . Tapi, sekarang rasa tu semua macam dah hilang sikit, just bila aku cakap dengan guys, jantung aku berdegup laju gila macam baru lepas lari 200 meter. But, this happens when i talked with my crush HAHA weirdo ==  . So, for my crush, sorry kalau saya cakap tergagap :)


HAHA ini sekadar perkongsian cerita semata-mata. Please dont ejek or make fun of obsessed people because it really will affect their confidence :)


Psst, aku nk badan aku masa Form4 balik. Argghh :D
Byee.