08 December 2011

Youtube save my day.

Bissmillahirrahmanirrahim,

HELLO guys :D . Hows you day? Something great happening? Kauorang kene bersyukur lah kan kalau macam tu. Kalau nak dibandingkan dengan aku, macam tak ada life. Boring gileeee. Inilah kehidupan budak lepas habis SPM ye anak-anak. Haaa, luckily ada Youtube. Tengok video sampai ketawa nak pecah perut :D  . Jutaan terima kasih pada 2PM Show yang telah membuat saya ketawa melupakan hati yang tengah kecewa ni. Apakah ==  . But, seriously, they are cute. Alamak, dah jatuh hati kah? Tak tak, aku setia pada yang satu- love Jang Geun Suk oppa a lott :*

Put your hands up!

Nak tak nak kene mengaku lah jugak kan artist korean somehow memang cute. Dulu aku bukan main kutuk segala cakap artis lelaki korea ni pondan. But now, their aura had made me to take back my words. HAHA kawan-kawan aku yang tak puas hati sebab aku cakap idol diaorang pondan, sekarang boleh lah puas hati, okay? 


Let story about yesterday. Semalam hangout dengan kawan baik, pergi tengok Ombak Rindu yang Aaron Aziz hott berlakon <-- ok, semua orang memang dah tau kan. Kalau aku tak cakap pun confirm kauorang tau. Overall, cerita tu boleh lah. Aku tak ada lah nak nangis melalak tersedu-sedan. Tapi, bile part Aaron nangis tu bergenang lah jugak mata aku. Tertouching lihat lelaki nangis, hott kau tauu :DD


Lagi lawak bile Hani yang duduk sebelah aku, muka dah basah dengan air mata. Aku yang dah nak touching rase nak ketawa, terus tak jadi nak touching-touching :D  . Adawiyah pulak tersedu-sedan even ni kali kedua dia tengok Ombak Rindu. Hebat betul penangan Ombak Rindu ni HAHA. Lisa Surihani sangat lawa dan agak kelakar lah bile tengah marah. Maya Karin pulak manis sangat bertudung. Ayu gitu :)


Lepas dah nabis movie tu, pergi lah karaoke. Memang melalak lah sampai tak ingat dunia :D
THE END.

LOVE

Byeeee :)