11 January 2012

My gaia's name is NorlynLala

Bismillahirrahmanirrahim,



HELLO people :D

Hari ni aku nak cerita pasal kehidupan maya aku di Gaiaonline. Pernah dengar tak Giaonline? Tak pernah? Okay, kesian kekeke :D Gurau. Gaiaonline ni sebenarnya game online, international game lah kirenya. Sebab bile kauorang join game ni, kauorang akan jumpe gaia-gaia daripada negara lain. But, sejak aku join game ni, memang susah lah nak jumpe gaia daripada Malaysia. Jumpe pun 1 atau 2 orang je == . Since game ni international, so kalau nak communicate with other gaia, kene speaking lah jawabnye. Cube bayangkan aku speaking, tak boleh? Okay diam Norlyn ==


Dalam game ni kau boleh buat semua benda, main game, chat, earning gold and cash, buy cloth etc. Kauorang pun boleh jalan-jalan makan angin kat Gaia Town and kauorang boleh bela ikan, decorate rumah. HIHI interesting right? :D


Sebenarnye aku dah lame tak online gaia aku. But sejak aku jadi penganggur terhormat, aku mula lah active kan gaia aku. Weewit, nama gaia saya NorlynLala, tomey tak tomey tak :D


Meet my gaia - NorlynLala

Boleh modified kereta kat sini :D

Welcome to my home!

Boleh beli baju kat sini :D

Market place : Barang yang tak dijual di kedai ada kat sini, atau nak cari benda murah kat sini lahh

My aquarium : Meet my Lulu, Nana, Pupu =3

Rally : You can meet other gaia and challenge them for a race. Nampak tak banyak gaia yang awesome *envy*

Nak earn gold, main lah game :D


Nak join? Here : Gaiaonline


Okay, done promoting. Hesh, gaia officer patut bagi bonus gold kat aku sebab promote game diaorang ni kekeke :D


Bye people! Take a good care of yourself :)