25 November 2010

awak pilih saya ke KLCC ?

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

perempuan tu pilih KLCC . ini aku nak kutuk pasal satu video yang memang macam err, tak bertamadun . memang gila wehh . aku tengok video tu pun rasa malu gila . macam dah tak ada adab langsung, mana hilang sifat ketimuran kau wahai remaja ? <-- merujuk pada pelakon video tu .

aku nak cerita dengan detail pasal video tu pun rasa meluat menyampah . senang cakap video tu memaparkan satu couple ni bercumbuan depan public . astagfirullah . macam  shit  je dorang ni . mak bapak tak ajar agak nye . kau tak ada ilmu agama ke ? wahai perempuan, mana maruah kau ? kau dah buang dalam tong sampah eh . wahai lelaki, mana iman kau ? sudah memang tipis atau dah hilang terus .

astagfirullahalazim .
ingat lah Allah .

nak tengok video tu ? cari sendiri . tak hingin aku letak video tu kat blog aku . mencemarkan je =..=

sekian .