09 November 2010

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim .




kau tau apa yang aku nak buat sekarang ni ? keinginan yang teramat kuat sekarang ni, aku nak senyum dengan lebar selebar-lebarnya, biar orang tak nampak apa yang terkesan kat hati aku . wahh, cuba pretend kuat dan tabah ? *senyum beruk

apa kau rasa bila err, sahabat baik kau, i mean kawan-yang-kau-anggap-sahabat rapat dengan orang-yang-pernah-jadi-hak-kau . ingat ya, orang yang PERNAH jadi hak kau dan masih ada sekelumit rasa sayang lagi kat hati kau kepada orang-yang-pernah-jadi-hak-kau . ada rasa macam satu belati tajam membelah hati kau tak ? sebat-sebat hati kau ke ?

log in facebook terus terpampang kat depan mata kau semua conversation kawan-yang-dianggap-sahabat dengan orang-yang-pernah-jadi-hak-kau . waa, apa kau rasa ? rasa macam hebat gilee kan ? terlonjak terus keinginan untuk membunuh .

bukan nak bersikap macam childish la kott, tapi bukan ke sebagai sahabat sepatutnya tolong kawan dia nii untuk lupakan orang-yang-pernah-jadi-hak dia ? hey, aku bukan nak bersikap err, aku tak tau apa nak panggil . anyway, friends have to help their friends to get through hard things or whatever, unless la kan yang kau ni tak pernah dianggap sahabat . HAHA kesian,


pffffft .