22 November 2010

dia tak mungkin tau .

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

dedicated to Mr.Z
dia tak mungkin tahu selama ni aku sayang dia lagi . terlalu sayang sebenarnya . dia tak mungkin tahu setiap kali sebelum tidur aku selalu selak langsir tengok bulan . dia tak mungkin tahu yang setiap kali aku log in facebook aku pergi wall dia . dia tak mungkin tahu aku masih rindu kan dia . dia tak mungkin tahu aku masih lagi menangis disebabkan dia . dia tak mungkin tahu aku masih ambil berat akan dia . dia tak munkin tahu aku rindu suara dia . dia tak mungkin tahu aku selalu duduk di bawah pokok itu . dia tak mungkin tahu aku selalu terkenang saat pertama aku jumpa dia . dia tak mungkin tahu aku selalu dengar lagu itu . dia tak mungkin tahu aku selalu ingat tarikh 2/12/2009 . dia tak mungkin tahu betapa sedihnya aku bil dapat tahu pasal dia dengan AR . dia tak mungkin tahu semua tu, tak mungkin .

dia benci aku dan aku sayang dia . tu yang dapat aku faham kan sekarang ni . dah berapa bulan benda ni berlalu tapi aku tetap , haihh,

aku dah sakitkan hati dia banyak kali . dan disebabkan aku tak mahu sakitkan dia lagi, aku lepaskan dia pergi . aku lukakan dia lagi . bila aku tanya diri aku patut ke aku buat dia macam tu ? patut, sebab itu yang terbaik . menjauhkan dia supaya tak disakiti lagi walaupun amat menyakitkan diri ini .

terlalu sakit dan aku hanya mampu diamkan semua . tak payah tunjuk .

i never stopped loving him, i just stop letting it show . 




dan hari ini aku masih lagi pergi wall dia . rindu . dan ya, aku jumpa ini :

aku tahu siapa cek N . i know, it's me . that's our song . Ya Allah, dosakah aku ?

dear Allah, berikan kami petunjuk .



*listening to Jatung Hati*