22 November 2010

pengakhiran sesuatu adalah permulaan sesuatu

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim.

aku baru je balik dari trip ke Genting Highlands . muka tersangat lah teruja masa trip tu sebab seumur hidup tak pernah melangkah ke Genting . AWESOME . semua tension dah hilang selepas menjerit, tengok abang abang hensem-cute-cool HAHA

menjejakkan kaki ke midvalley, then terus terpikat dengan barang barang yang cooomel gila, terasa nak beli aku terus tengok harga . omaigod, heart attack . bapak mahal siodd =,=  , terus terbantut nafsu membeli . akhirnya, tak beli apa-apa pun -_________________-

here are some pictures, the best pictures la . nak upload semua ? sifat malas maksimum masih ada . so, here we goes :




SELAMAT DATANG KE TAMAN TEMA GENTING ^0^

aku naik benda alah kat belakang yang macam roller coster tu, WOW kaki aku terus beku . seram siodd .

aku jerit panggil ibu aku masa naik bende ni =..=
rase nak naik lagi ^^

wewwitt, abg hensem ! HAHA





 
 *tutup cerita, buka cerita baru*


 
anak-anak, hari ini hari apa ? Isnin dua puluh dua haribulan november dua ribu sepuluh la .
it's school holiday everyone !  weee, cuuuuttttiii .

Happy holiday budak sekolah !


tahun depan 2011, tahun depan aku tingkatan 5 . tahun depan aku amik Sijil Pelajaran Malaysia .


sekian ,