02 December 2010

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim ,

yeah ! kita dah masuk bulan Disember, lagi 29 hari nak masuk tahun 2011, lagi 29 hari aku nak naik umur . okey, aku memang tak sabar nak habis sekolah . tahun depan tahun akhir . gila . kecut perut aku nak SPM ni . boleh tak kalau aku habiskan sekolah without taking the SPM examination ? aku tahu tak boleh :(

aku telah ditag-i oleh faridah, eh salah, aku lupa nama dia, faridah zubaidah ? ehh takk la, haa, baru ingat, name dia Fadzillah-si-kure-kure . ala, comel je name kau ni fadz HAHA . budak ni siap taip nama aku yang sesedap tu jadi joyah, siap dengan capital letter lagi tu . kau sayang aku la tuh kan FARIDAH ? HAHA

- ape bende yang paling penting dalam hidup:
 benda eh ? makanan la kott, :D



- bende terakhir yang korang beli gune duit sendiri:
roti bun inti kacang dan ais-krim . semua berjumlah RM2.80 . eceh nak bagitahu jugak harga HAHA




- tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkahwinan:
wehh, kenapa ada soalan ni, macam tau tau je aku selalu fikir benda ni HAHA miang, :D
kalau boleh aku nak langsungkan dekat pantai, tema aku nak buat dalam taman, tapi aku nak buat kat pantai . jadi, pantai dalam taman la kan ? HAHA :)



- adakah korang sedang bercinta sekarang:
HAHAHAHAHAHAHA :)



- berapa lame korang akan mencintai kekasih korang:
sampai Allah s.w.t dah putuskan yang kita orang takkan bersama lagi. harap tak :)




- novel / buku / majalah terakhir yang korang beli:
buku latihan additinal mathematics 



- name penuh korang :
Nor Lina Bt Md. Fouzi (orang selalu salah eja nama aku, dia pon sama T^T )



- antara mak dan ayah mana lebih mesra:
ibu lah :)



- namekan orang yang korang betol2 nak jumpe dalam hidup:
ada, tapi aku tak tahu sape :)



- adakah korang basuh baju sendiri:
tak sebab aku ada pembantu rumah dari jepun .



- tempat yang korang betol2 nak gi:
Makkah .



- pilih satu, peluk atau cium:
gay.



 - bende yang korang sayang sangat2 dalam hidup:
ibu dengan family aku lah :)



  - lagu paling suka n selalu dengar:
memang benar dari Syeera Sander :)



 - bile tarikh lahir, n kat mane sambut tahun lepas:
25/8  . tahun lepas ? 2009 eh ? aku sambut kat kedai mamak -______________-



- blogger korang nak tag:
sesiapa je yang melangkah ke blog aku ni :)  
(dah tag ni wajib buat tau :] ) 



confession : aku dah gemokk -__________________-"