12 December 2010

Me and My Teddy Bear Contest.

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

Me and My Teddy Contest by Zunah Zahidah.


aku telah di-tag oleh Adawiyah untuk contest ni . actually, memang dah lame nak masuk contest ni tapi asyik bertangguh je . macam tak kenal aku sape kan ? memang tak kenal pun kan =..="

Rules and Regulations :
  1. Terbuka kepada mereka yang ada blog sahaja. Anda hendaklah menjadi follower blog authentic : http://zunahzahidah.blogspot.com/
  2. Buat satu entry mengenai contest ini . dalam entry perlu ada :
    • banner contest di atas serta link ke entry ni
    • sertakan SATU SAHAJA gambar anda bersama teddy bear or bunny or etc. kepunyaan anda sendiri yg anda ingin taruhkan.. cerita siket pasal teddy tu.. gmbar x semestinye anda bsame satu teddy,, bleh juga bsame bnyk teddy... jika gmbar yg anda sertakan itu adalah gmbar anda bsame bnyk teddy bear,, pileh salah satu drpd mereke utk diceritakan...(anda dibenarkan utk meng-edit gmbar tu, tp ala kadar je lah,, jgn smpai xnmpak teddy bear tu hehe)
  3. Tag kepada 3 blogger lain.
  4. Letak banner contest di sidebar korang serta link ke entry ini .
  5. Tinggalkan link penyertaan korang dalam entry ini .
  6. Pemenang akan di umumkan dalam blog Authentic.
Tarikh tutup penyertaan : 31 Disember 2010
Hadiah : seekor Teddy Bear
so, gambar yang aku pertaruhkan :


okey aku tahu, muke buruk. dengan make-up yang belum tanggal, baju kurung, tudung serabai tak gosok =..="
nama teddy bear tuh coco, sebab apa coco ? sebab aku punye suka :)  . kenangan ngan teddy bear ni tak banyak. aku dapat, i mean ada orang hadiah kan kat aku . semua cerita lama but aku betul-betul sayang kat coco. dekat depan dia je aku boleh jadi diri aku yang sebenar especially bila aku tengah down gila. sampai basah ye bulu kau coco aku kerjakan :) tapi aku tak pernah tidur ngan kau sebab aku fobia HAHA 
End.

Tagg :
Aku
Tak
Nak