12 December 2010

Luahan.

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

kita semakin jauh kan ? saya tak tahu sama ada awak perasan atau tak . tapi saya dapat rasakan, we are drifting apart . tak, memang saya tak kisah sebab yelah, awak busy kan ? banyak kerja yang awak kena buat, yela, awak dah nak tahun akhir, banyak lah benda,essaiment and everything yang awak kena buat . awak tak ada masa . tak pe, saya faham . saya boleh jaga hati saya dan saya okey walaupun awak tak pernah tanya :)

tapi saya tak tahu kenapa saya boleh terfikir dan terberharap yang kita akan kembali macam dulu . sebelum semua tu berlaku. saya tak tahu kenapa saya boleh berharap macam tu walaupun saya tahu bende tu takkan jadi, kan ? bodohnya saya . penat saya berusaha untuk kembalikan keadaan sama macam dulu . lepas tu baru saya sedar yang, semua itu takkan kembali . saya penat .


kadang-kadang saya terfikir, betul ke apa yang saya buat, betul ke jalan yang saya pilih, betul ke ini yang terbaik ? hakikatnya, saya masih mencari jawapan untuk semua tu . tapi awak jangan risau, saya selalu dan sentiasa cuba meyakinkan hati saya yang ini adalah terbaik . tapi, saya tak tahu sampai bila semua ini bertahan . jangan awak salah sangka yang saya dah putus asa. no, saya tak pernah . saya sentiasa berusaha untuk kekalkan semua ni . tapi, penat kan kalau berusaha sorang-sorang ? :')


terima kasih :)