31 March 2011

aku tengah depressed gile,

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,

gila . janggal lah aku nak ketuk-ketuk keyboard ni sebab almost two weeks aku tak update blog. waaa, bukan sengaja tak update, banyak sangat aral melintang-pukang datang depan aku T___T

okay, last week aku ada exam . tu yang aku depressed gile sekarang ni. result yang lintang-pukang punye pasal. berjura-jurai air mata aku . merebes-rebes dah . AHH depressed =__________=  . memang lah kan kalau aku cakap result aku kat sini kau semua mesti cakap "Alah, kira okay la tu, bersyukur lah sikit. kau tengok kelas lain, berlambak beratur dia punya C, D, F . tak de bising macam kau " <-- aku pernah kena ayat ni . serius, memang lah aku bersyukur tapi sape tak risau result dia makin lame makin menurun. haa, dah asyik kene tadah telinga dengar ape Puan H cakap . depressed kau tau =..=




to be continued.

okay, aku nak cakap banyak, tapi mase mencemburui aku . esok insyaAllah aku update lagi . take care :)