02 April 2011

aku tengah dipressed gile part 2

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim,







*blank*
wehh, aku tak tahu nak tulis ape. seriously, betul betul rase macam 'kenape kau ? kenape bukan aku ? itu salah aku, bukan salah kau . tapi kau kene tempiasnye.' . yeah, put the blame on me . aku yang patut dipersalahkan sebab ape ? sebab dia mak aku, dia yang marah kau atas kesalahan aku, aku yang banyak cakap, aku yang suke kacau kau sampai ramai orang complain, aku shj yang cakap dgn kau and kau terpakse layan aku. yeah, aku becok, aku mulut murai, tak pandai hormat cikgu. that's why. tunding semua jari kat aku, salahkan aku, jgn salahkn dia. marah aku jgn marah dia sebb itu yang sepatutnya . aku yang salah dia langsung tak salah . sorry for the whole things. just want you to know that i love our friendship, and whats going on now,it wont change anything, except you, maybe . sorry.



* rase mcm nak terjun bangunan bunuh diri*
astagfirullahalazim.