22 April 2011

aku fobia berat badan dah naik, OMG!

dengan lafaz Bismillahirrahim,


well, i love my tumblr's new look . simple and i love it ! :D


salam, wahh dah lebih berape minggu aku mendiamkan diri, tak tahu lah sebab ape kan aku tetibe hilang mood nak update blog, banyak kot post-post yang aku just saved sebagai draft, entry separuh jalan lah katekan,  malas nak tekan publish  :)

talk about me, aku okay . alhamdulillah semakin sihat, yeah berat naik 4 kilo dan sekarang masih dlm keadaan terkejut sebab tak dpt terima hakikat berat badan dah naik =__=  tapi, serious aku tak faham kenape ramai orang cakap aku dah kurus, okay ini lah manusia yang tak reti nak bersyukur orang cakap dia kurus, orang puji tak nak terima HAHA yea itu lah Norlyn :))
sekarang, semua masalah aku dah selesai, alhamdulillah, semua dah kembali pada yang asal, dah boleh ketawa-ketawa terbahak-bahak mcm dlu, lepak same same, syukurrr :D


okay aku nak cerita ni, 
last week aku pergi camping tahunan ppi, dah hampir setiap tahun pergi and kali ni kali terakhir, tahun depan dah takde lagi :(  serious kat sane asyik sebak je sebab tahun depan dah tak dapat nak tengok Tuan-tuan facilitator kat sane . even tak lame kenal dengan dorang tapi, dorang dah ajar kiteorang macam-macam . Tuan Roslan dah aku anggap mcm bapak sendiri even sebenarnya dia layak jd atuk aku sebb rambut dia dah hampir putih, HIHI :DD  sorry Tuan :)

Tuan Usop lak mcm Saleem, ehh bukan rupa dia mcm Saleem tau, hodoh benar . tapi suare dia mcm Saleem . kalau dengar dia nyanyi lagu Tinggal Kenangan, ahhhh cair tau tak. dah lah dia agak-agak comel. romantik gile tapii dia dah tue sikit, 30-an gitu . okay memang takde function bgtau umur dia kat sini :D

Tuan Zul lak antara paling muda, awww :D  . aku tak tahu dr ceruk mane dia datang sebab tahun-tahun sebelum tu dia tak ada mase kiteorang camping, tapii apepun dy cooool wehh, muke pun boleh tahan and dia lah antara Facilitator yang paling kejam HOHO .rasenye ramai gak orang berebutkan dia :p

mase malam kebudayaan, Tuan-tuan facilitator buat persembahan. haa, terharu gila . tahun depan dah tak dapat tengok dorang semua lagi, *nangis senyap* T_______T   .Tuan Roslan cakap dia takkan pernah jumpe orang yang suaranye sekuat kiteorang, muehehe .yeah, PPI GO GO !
(okay, sebenarnye aku tak suke PPI =..= )



song by Tuan Roslan . mse ni aku sebak gile T^T


Suara latar yang agak errr, bukan dr kotak suara aku okay =="


selamat tinggal ;')



serius, panjang lahh entry aku, HAHA . btw, aku rindu diri aku yang dulu, diri aku yang banyak mase free dan ada semangat nak belajar . bukan mcm Norlyn yang sekarang, yang dah hilang semangat nak belajar =="

okay, take care semua :)