22 December 2011

Bad Day

Bissmilahirrahmanirrahim,


Okay, aku memang tengah geram sangat lah ni. Mukabuku aku macam haremm jadinya. Ni semua gara-gara gatal sangat nak tengok sape yang stalk aku. Okay finee, sapa yang nak stalk kau Norlyn, kau bukan hot stuff, hot basi adalah ==


Alkisah bermula apabila sorang akak ni tag aku kat post dia. Akak ni memang baik so apa yang dia tag aku benda yang betul lah kan? Naif sungguh permikiran ==  . Dia tag aku pasal "Want to know who stalk you? Like this page". Macam tu lah ayatnye. Then, this mischievous me like the page dengan rasa gembira Fuuuu. Aku nak tahu lah jugak sape yang stalk aku lah kan, mana tau 2PM stalk aku ke. Sape tahu kan kan kan? *tampar diri sendiri* . Okay diam Norlyn.


Lepas dah like tu, keluar lah satu page ni. Rupanya ada ujian lepas like, konon lah lepas pass ujian tu boleh tengok stalkers. Aku yang tak syak apa-apa buat lah ujian tu. Then, tetiba page tu mintak number phone. Mula rasa lain macam dah ni aku terus pangkah page tu. Bila tengok Facebook aku, wall aku penuh dengan post yang aku tak buat. Perghh, menyirapp kau tahu. Dalan hati memang sumpah seranah lah grrrr


Lepas tuh mula lah orang cakap, tu virus lahh, kenapa tekan. Aku dengan tungkus lumus delete semua fake post tu. But at the end, post-post tu ada balik. Sakit hati. Rasa nak amik pisau tikam-tikam virus tu tau takkkkk Fuuuuu. Dah tak ada jalan lain terus deactivated.


SAKIT HATI.

Amek kau angry bird gagah. Grrrr


Dah lah aku tengah demam. Menambahkan demam aku je. Huhhhh.