23 December 2011

Things happened to me for the past weeks

Bissmillahirrahmanirrahim,




  • Aku dah jadi Hottest<-- 2PM's fan.
  • Aku dah addict tengok We Got Married Khuntoria couple. Seriously, adored them a lot.
  • Honestly, i started forgot about Jang Geun Suk :(
  • I hate Facebook and i love Youtube and Tumblr.
  • Setiap hari bangun lebih kurang 8.00 am lepas tidur solat subuh. Saya tahu saya bukan anak dara yang baik untuk dijadikan menantu contoh kan kan kan? HEHEH
  • Sekarang, kami enam orang dah rarely contact each other. Its make me sad. I miss you guys, a lott. Tengok movie nak? :p
  • I dont know how to use Twitter. Yes, i do have twitter. But, i just use it to stalk 2PM :D
  • Aku demam 3 hari and selsema yang sangat teruk. Hidung macam paip dahh =3=
  • Semakin hari, semakin dilupakan :)
  • Aku tak dapat PLKN Group First. Maknanya, aku dapat maybe dalam Group Kedua atau Ketiga. Rugi lah kan, sebab group pertama memang best sebab dapat banyak cuti. Haihhh
  • Aku lulus ujian komputer. Esok pergi kelas teori 3 jam. Kene bawak gula-gula banyak ni.

Okay, a boring post :)
Byeee.