30 December 2011

Tomorrow is the last day of 2011 :)

Bismillahirrahmanirrahim,

2011



Wah, sekejap je 2011 dah nak berlalu. Its really a tough year for me but,  I've made ​​it through all the circumstance. Bile ingat balik, banyak perkara berlaku dalam setahun ni. Menangis, ketawa, gembira, bergaduh semua dah jadi kenangan yang boleh aku cakap paling berharga. Lagi-lagi tahun ni tahun last aku sekolah. Wahh, aku dah jadi ex-student Sekolah Tinggi Kluang kekeke. Rasa sayang and berat hati tetiba. I've grown up you know and still, i cant believe it. Rasa macam semalam je aku baru naik Form1 :)




2011, apa yang aku boleh cakap eh? Tahun di mana aku berusaha untuk SPM, tahun yang aku berusaha untuk memuaskan hati semua pihak, tahun yang aku cuba untuk menggembirakan parents aku. Tahun yang paling banyak konflik HAHA. 




Nak tau? Mak aku pun cikgu sekolah aku. Try imagine if your mother is a teacher in your school and all your teachers are her friends. Scary right? Bile kau tak siap homework, cikgu kau akan hantar report kat mak kau. Bile kau bercakap masa cikgu ajar, cikgu bagi report kat mak kau. Bile kau tak masuk kelas, cikgu pun bagi report kat mak kau. Dan, bile time nak dapat result peksa, mak kau tau dulu markah kau. HAHA apa kau rase :D . Semua tu, aku dah lalu, dengan tabah nye ececeh :D




And, benda yang paling aku hargai 2011 ni, my bestfriends :) . Berapa kali nak sebut pasal bestfriends kau Norlyn? Orang lain pun ada bestfriends HAHA . Tak ada lah, aku bukan nak show off. Tapi, aku bersyukur sebab sepanjang 2011 ni diaorang ada kat sebelah aku. I will miss Zunah who sat beside me in the class. Rindu nak bergaduh dengan dia :') . Mimi dengan Adawiyah yang duduk depan kiteorang and Hani dengan Fatin yang duduk sebelah kitaorang, rindu nak kacau kauorang :')  Yeah, we fight a lot, we laugh together a lot. Setiap hari Isnin pepagi, kitaorang angkat kerusi untuk assembly. Then, jadi penolong angkat hadiah, baca ikrar segala. I will miss this moments *sobs sobs*








2012

Apa yang aku harapkan untuk 2012? I hope 2012 will bring me more happiness and become an awesome year. Semoga Allah panjangkan umur aku dan permudahkan jalan untuk aku capai impian aku. Aku harap aku dapat keputusan yang cemerlang untuk SPM and make my parents proud. I love you :)


Also, semoga Allah panjangkan umur persahabatan kami enam orang. Semoga Allah permudahkan jalan kami untuk mencapai impian kami. Ya Allah, kuatkan lah sillaturrahim antara kami. Aminn :)





Byeeee :3